Susy funderar vidare

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Susy - 2 augusti 2011 18:36


Tog mej en tur in till stan idag och började med att kolla upp om jag hade mer än ledsyn eller inte. Det hade jag sa farbror optikern...det var ju tur med tanke på att jag körde in till stan.


Sen övade jag tålamodet med att försöka ta mej fram på stan bland alla turister *de är turister, vi behöver deras pengar*.

Käkade på Hesburger, länge sen sist och gott var det!


Träffade laserkvinnan som mjukade upp mej, men vi var båda överens om att jag nog behöver mer av varan så vi bokade in en tid till nästa vecka igen.


Sen stod handla på agendan...behövdes...allt var slut hemma.

Börjar sakta vänja mej med Kantarellens ommöblering, men gillar den inte riktigt ännu.

Konstaterade även att det finns kortare människor än mej när en dam bad mej sträcka mej efter en tetra juice som stod på översta hyllan och lite längre in i en kyldisk...det var knappt jag nådde den.

Varför måste 2 meters människor designa hyllor och sånt?? Och om de nu måste göra det, kan de ibland ta och titta ner från sina höjder och se oss kortare typer...som också vill nå!


Hoppas jag klarar mej från att åka till den stora staden på minst en vecka nu, borta bra, men hemma på landet bäst!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards