Susy funderar vidare

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Susy - 25 juli 2011 09:00


Jag har vart ledig några dagar i rad, idag är fjärde dagen. Jag behövde verkligen det här, det har blivit väldigt mycket den senaste månaden på jobbet.


I fredags var en bra dag energimässigt, jag undrade om jag blivit utbytt!

Jag städade, diskade, lagade mat i en flygande fläng...tog bara korta raster då och då  

Sen blev det lördag...med en inställd tur till paradiset pga något ostadigt väder och då hade jag liksom ingen fart kvar...hade ju laddat ner för att slappa i paradiset liksom.

Nåja, det kom en söndag, men då hade jag tappat bort mej, funderade flera gånger på om det verkligen var söndag liksom...är ännu lite osäker på om det är måndag idag.

Kanske det är tisdag och jag borde vara på jobb nu  


Helt virrig alltså...av 4 dagars ledigt??

Hur ska det gå när jag efter denna vecka går på två veckors tjänstledigt?? 

Jag kommer helt klart vara bortom tid och rum  

Hoppas nån hör av sig då och då och påminner mej om vad det är för dag  

Kanske borde begära väckning den dagen jag ska tillbaks på jobb...


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards