Susy funderar vidare

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Susy - 22 juli 2011 13:29


Ikväll börjar Rockoff och jag är inte på väg dit...inte ikväll och kanske inte nån annan kväll heller.

Inget band eller artist som drar så himla mycket, kan se och höra de flesta, men inte tillräckligt mycket för att laga mej iväg.

Nästa fredag får ingen mej i närheten av torget i stan i alla fall, måste verkligen hålla mej utom hör- och synhåll då! Hu...ryser av obehag vid tanken.


Jag vet inte vad som hänt med mig, förut hade jag alltid pass och var där alla kvällar. Det kan väl inte vara åldern??? Nä, det måste vara bekvämligheten bara :)

Fast det är klart, då hade jag även vänner som ville ha sällskap dit alla kvällar...och det var ofta fest hela tiden också...och kul hade vi :)


Men oberoende, jag tycker det är jättebra att vi har Rockoff (tack Dennis) och jag hoppas det blir torrväder alla kvällar nu.

Jag hoppas alla har kul, är glada och snälla mot varandra.

Och vem vet? Kanske ses vi där nån kväll...


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards