Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Kort och gott

Av Susy - 19 juli 2011 13:15


Åkte in till jobbet och jobbade några timmar på kontoret och tog emot posten. Åkte sen in till stan på utvärdering av Kanalkalaset och den hölls på Niska så vi åt pizza också.

Det var faktiskt första gången jag blev nöjd med en Niska-pizza. Jag är tydligen kärringen mot strömmen när det gäller dem, för alla andra verkar lyriska över dem.

Jag gillar inte parmaskinka så himla mycket och vill inte ha lax på pizza, har tyckt att de smakat för mycket mat liksom...jag vill att pizza ska smaka pizza.


Idag såg jag att de hade en pizza med vanlig skinka med champinjoner och la till lök på det så nu smakade det faktiskt pizza och jag blev nöjd...och mätt för tidigt som vanligt när det gäller pizza...har en halv med mej hem också :)


Sen åkte jag hem...och satte igång en tvättmaskin...och nu tänker jag mest ta det lugnt resten av dagen faktiskt, känner mej ännu rätt grusig efter 7 dagars veckan!

 
 
Ingen bild

lilith

19 juli 2011 17:14

Så gott! Hoppas du fick vila nu då...utan överraskningar i form av turister i nöd eller nåt... :))

Susy

20 juli 2011 15:56

Campingen är stängt på obestämd tid nu ;)

 
Ingen bild

Maria

20 juli 2011 10:26

Jag är heller inte nöjd med pizzan på Niska, men ska ge den en chans till.

Susy

20 juli 2011 15:57

Testa den med vanlig skinka...om jag måste klaga så var champinjonerna färska och jag föredrar burkchampinjoner...men den smakade i alla fall pizza och det har jag aldrig upplevt med dem förut!

 
Marina

Marina

22 juli 2011 14:51

Jag älskar lax på pizza - brukar laga egen - och få beröm för den.

http://marinakamfjord.blogspot.com

Susy

22 juli 2011 14:53

Den är säkert jättegod, det är jag som inte vill ha lax på pizza...mest för att det smakar mera vanlig mat än pizza då.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Av Susy - 21 november 2023 08:27

  Faktiskt så är det inte vinter förrän den 1 december!!! Och det är inte jul förrän på Lilla Jul (2 december detta år)!!! Kan ni förstå det?     Det är faktiskt så, men inte många som förstår det och till stan ska jag inte åka just nu för ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards