Susy funderar vidare

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Susy - 15 juli 2011 17:34


Idag borde jag nog varit ledig eftersom jag jobbar både lördag (auktionen) och söndag (Kanalkalas), men det hanns inte med det inte.

Tog sovmorgon (sönderhackad, men mer sömn än vanligt i alla fall) och åkte sen till röjhuset. Såg redan från början att det inte skulle bli så himla mycket jobb, några timmars pyssel, sorterande och plockande...såg liksom slutet.


Plötsligt dök det upp en man med Bajamajor...hm....de kunde inte stå där det var tänkt från början så jag fick lov att hjälpa till med att hitta ny plats osv.


Efter ett bra tag kunde jag fortsätta med plocket och var precis just klar, då dök det upp två killar som kånkade fram lite möbler till som vi ska sälja...suck...puts och borstning och upphittande av saker i lådor som måste fixas till och placeras ut...ännu mer tid gick åt.


Började fotografera lite innan allt försvinner i auktionen imorgon, för dokumentationens skull alltså.

Då kom den som sköter gräsmattorna och sånt där och det blev lite prat om praktiska saker osv, men sen lyckades jag åka iväg faktiskt...ett antal timmar senare än jag hade trot från början.


Har man inte jobb så skaffar andra det åt en ;)

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards