Susy funderar vidare

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Susy - 9 juli 2011 19:26


Idag åkte jag iväg till paradiset, muttrade nog lite om att det var helmulet när jag åkte hemifrån, men det klarnade lite ju närmare jag kom mot paradiset.

Hämtades upp med båt av snäll morbror och slängdes av vid badudden.

Hann knappt ur kläderna och i baddräkten innan jag låg i plurret...och där blev jag  nära en timme...ljuvligt....


Det mulnade på och det kom till och med lite regn, men då var jag i stugan och det var bara mysigt. Jag minns inte när jag sist var i paradiset när det regnade, måste vart när jag var barn så jag bara log åt minnet och smattret mot plåttaket 


Jag tänker så bra i paradiset, lägger mej ner och spanar ut över vattnet...och löser en massa problem utan att bli det minsta rastlös.

Men vem skulle inte tänka bra med denna utsikt:


  Även en mulen dag i paradiset är alldeles, alldeles underbar!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards