Susy funderar vidare

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Susy - 1 juli 2011 14:43


....här på min blogg just nu, men betydligt mera fart i verkliga livet!


Röjet på jobb fortgår och röjtimmarna har utökats betydligt sen jag fick sällskap med att röja.

Det är mycket roligare att röja med sällskap  

Mer motivation när nån till jobbar på som en tok liksom....och nån att visa upp saker man hittar åt också. Tiden går också fortare och just nu samlar jag nog in lite väl mycket övertid...men det kommer väl lugnare tider sen hoppas jag.


Nu tänker jag inte röja under helgen, utan ta det allmänt lugnt.

Funderar på om jag borde besöka ett gig, fara på Bommarsundsdagar eller åka till paradiset imorgon....men först och främst måste jag klippa gräsmatta nr 1.

Den andra fick jag hjälp med eller ja inte hela....klipparen klagade på att det var som att slå en äng bitvis  

Yes, I know!

Har fuskat massor där i år pga tids- och orkbrist + att det flera gånger vart för vått att klippa när jag haft tid. 

Nu är största delen där klippt i alla fall, men det var den här närmaste nu också då...ska bara....men sen   


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards