Susy funderar vidare

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Susy - 1 juni 2011 16:49


Jag antar att det menas bloggar jag läser och det är inte många numera.

När jag fortfarande bloggade på Ålandstidningen så läste jag flera där, men nästan ingen utanför den bloggen.

Numera läser jag några av de som flyttade därifrån och några få till.


Bloggar som sällan blir uppdaterade glömmer jag bort att kolla och de som inte svara på kommentarer slutar jag kommentera, men ja, det blir sämre och sämre med mitt kollande av bloggar...borde skärpa mej.


Jag vill ju själv ha många besök och gärna massor med kommentarer...och jag svarar, jag lovar :)

Tackar även min blogg som faktiskt har en svara-funktion, långt ifrån alla bloggar som har det konstigt nog!


Annars är det väldigt skönt att det är ledigt imorgon, behöver det så väl. Har sovit uruselt de sista nätterna och drömt massor med konstiga drömmar och vaknat efter dem och undrat var tusan jag får allt från!

En sovmorgon imorgon känns bra...och tror jag tar en på fredag också fast jag ska jobba :)

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards