Susy funderar vidare

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Susy - 21 april 2011 07:37


Igår var ingen bra dag, det var en riktigt dålig dag   

Jag vaknade före 3 på natten/morgonen av att jag mådde uruselt. Gick upp och drack Samarin...hjälpte föga...drack vischyvatten....fick rusa på toa, det svängde direkt

Fram till ca kl. 9 sprang jag fram och tillbaks till toan otaliga gånger, borde ha stannat där hela tiden. Det var bara att fundera vilken ända som var akutast att tömma, det gick på i ett   


Efter ett tag kunde jag behålla vätska i magen igen, skönt, jag var gräsligt törstig före det. Mat kunde jag knappt tänka på.

Sen började det eviga sovandet, jag sov större delen av dagen. Var uppe korta stunder, måste vila = somnade. Sov och sov och sov. Fick en del av förklaringen sen, jag hade feber också!


Vid 16-tiden tänkte jag att jag måste försöka äta något, magen var helt tom och jag ragglade när jag gick. Kan inte påstå att jag var sugen, men fick i mej en kopp te och två mackor i alla fall. Mer blev det inte igår.


Trodde inte jag skulle kunna sova i natt eftersom jag sovit hela dagen, men det kunde jag konstigt nog!

Mår inte bra idag heller, men slipper springa av och an till toan i alla fall *peppar, peppar*.


Det var länge sen jag hade en riktig magsjuka sist, men nu har jag haft två på några månader! Antagligen för att jag har "börjat på dagis", hoppas verkligen jag blir van med alla bobbor snart för det här är inte skoj alls det!


Jag är alltså hemma från jobb idag också och typiskt nog så har de idag min favoriträtt från högstadiet som lunchmat: Italiensk kötträtt (fast kökschefen hade döpt om den till Pasta Italia).

En av köksorna hade ordnat så den skulle komma på menyn när hon hörde att det var min favoriträtt och så är jag hemma och mår dåligt   

Orättvist!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards