Susy funderar vidare

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Susy - 15 april 2011 14:43


Nu har den äntligen ramlat in på riktigt, våren alltså.

Det är äntligen så varmt ute att man kan kasta av sig de varmaste kläderna   

Janå, i morse var det ju frost på marken så värmen räcker inte riktigt till nätterna ännu, men det finns ju hopp i alla fall.


Ett klart säkert vårtecken är att min trappa blir invaderad av myror och det var den när jag kom hem idag. Det händer varje år och de verkar varje år tro att min trappa är deras och lämnar jag dörren öppen så knallar de rakt in också.

Jag brukar "välkomna" dem med kanel och andra sorters starkheter och tillsist brukar de ge upp och knalla vidare.

Skulle gärna slippa den här fighten varje år....


Idag var det första gången jag kunde köra bilen ända fram till dörren också. Himla skönt att slippa släpa matvarorna så långt!

Nu står bilen kvar ute med dörrarna öppna, behöver nog vädras lite.


 

Jag är rejält sliten, det är jobbigt att jobba när det blir för mycket på en gång. Jobbade sjunde dagen på raken idag och det känns överallt kan jag säga.

Den här helgen är mycket välkommen!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards