Susy funderar vidare

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Susy - 1 april 2011 18:51


Jag började förebereda för hängning redan igår och redan då krånglade det.

Det gick liksom inte som det skulle med nåt :(

Tog en paus över natten och började igen i morse och nu kändes det lite mer okej till en början, såg liksom en lösning, men tji fick jag :(

Det krånglade och bråkade, trådarna stod åt alla håll och kanter. Det rasade och hängde snett...försökte desperat med tejp tillsist, men inte gick det heller :(


Chefen kom in och då rev vi ner alltsammans och hon började om från början på ett annat sätt som jag som ny inte vågade mej på att göra. Chefen har mer vana av hängning än jag så hon fixar nog det.

Jag orkade inte se eländet mera, åkte hem (via affären).


Ja alltså, det är ny månad och ny utställning på Jomala bibliotek, bara att komma och titta! Vernissage för fin fina serieteckningar av Morgan Holmström på måndag kl. 18.00-20.00 och samtidigt ställs det även ut gamla bilar och andra leksaker.

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards