Susy funderar vidare

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Susy - 29 mars 2011 18:43


Efter en helg som vart ganska slö och vilande så hoppas man ju att man vilat tillräckligt inför arbetsveckan, men så verkar inte vara fallet.  

Igår var jag rätt pigg på jobb faktiskt, men när jag kom hem från det var jag helt färdig, gick bara och gäspade

Idag har jag gått som i en dvala hela dagen, sov hackigt och konstigt i natt, vaknade på fel tid imorse och har under dagen vart hungrig på fel tider osv.

Jobbade nog på ändå, men fy så trött jag varit. När jag kom hem slet jag in tvätten som det förstås måste snöa på och sen försökte jag vara uppe bra länge, men tillsist fick jag ge mej och la mej på sängen och sov en bra stund. 


Det är tidsomställningen som spökar i min kropp, även i år.

Vill inga ställa om klockan fler gånger!

Förstår faktiskt inte nyttan med det, låt oss följa ljusets växlingar vettja! 

Vi klarade ju det förr, varför skulle vi inte göra det nu??

Så trött...vill bara 


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards