Susy funderar vidare

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Susy - 20 mars 2011 14:30


När jag äter så sitter jag oftast vid tv:n så att jag har sällskap liksom.

Idag var inget undantag och när jag zappade runt bland kanalerna så började ett avsnitt av Extreme Home Makeover och det var ett jag inte sett tidigare till på det! Bingo liksom  

Men sen är det ju det där med att jag är så himla lättrörd och det här avsnittet var ett exra rörande program också. Så det blev en blöt avslutning på måltiden, men jag älskar att se när folk som verkligen förtjänar det får hjälp.

Efter det såg jag på En unge i minuten och grät lite till för jag blir rörd av lycka också.


Annars har jag faktiskt fått nåt gjort idag.

Jag vek tvätt och hör och häpna så satte jag genast in den i garderoben också, det är nästan chockerande   

Plumsade mej sen genom snön för att in ved och när jag ändå var igång så tog jag aska ur spisen också.

Redo för eldning igen nu då...så nu lär det väl bara bli plusgrader på nätterna!


En av de utflyttade grannarna var på besök hos sina föräldrar och kom och sa hej åt mej...och hjälpte mej få ner min utejulbelysning som hängde lite högt för mej. Jag skulle nog fått ner den själv om jag klättrade på en stege, men det är lite för mycket is kvar där ännu för att jag skulle våga, men hon fick ner den utan stege

Så även de utflyttade grannarna är väldigt goda

Den andra uteslingan tog jag bort tidigare idag, den har varit infryst, men nu var den äntligen lös igen.


Så efter gårdagens bakslag med nack- och huvudvärk och trötthet så blev det en riktigt bra söndag idag...och inte blev det ju sämre av att solen    skiner över oss idag!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards