Susy funderar vidare

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Susy - 19 mars 2011 12:23

Läste just en artikel i gårdagens Expressen och tyvärr hittade jag den inte i nättidningen så nu får jag väl ta och skriva av lite då!

Inte för att jag vill ha nån prins, men om det är som den här undersökningen så är det ju inte svårt att förstå att folk har svårt att hitta den rätta!


Kvinnan ska för att hitta sin prins lyckats (misslyckats) med detta:

  • Kysst minst 22 män
  • Haft 4 längre förhållanden
  • Fått sitt hjärta krossat 5 gånger
  • Haft 6 dåliga dejter
  • Haft 6 one night stands
  • Utsatts för otrohet 4 gånger

För mannen krävs detta (lite mindre detaljer här):

  • Kysst minst 23 kvinnor
  • Haft 10 one night stands
  • Fått sitt hjärta krossat 6 gånger

Så inte är vägen till den rätta lätt inte...men lycka till ni där ute som fortfarande vill fånga honom/henne   

Ps. undersökningen verkade väldigt straight...men kanske det är samma sak oberoende vilket kön man är intresserad av...tungt och brokigt!

Av Susy - 19 mars 2011 11:39

....komma igång idag, men det är så segt, mest beror det på en bråkande nacke som inte verkar vilja sluta göra ont = halv ont i huvudet.

Byter kudde hela tiden just nu, men den verkar inte bli nöjd med nån   

Jag gör en massa övningar och tänjningar för att få den på rätt, men den vill inte samarbeta helt.

Nåja, det finns de som har det värre.


Tex. har äldsta grannen har dött så änkan, barn, barnbarn och barnbarnsbarn har det inte så bra just nu   

Jag borde gå och visa min omtanke, men då borde jag ha något med mig för det brukar man ju ha.

Jag kom inte ihåg att köpa blommor igår och nåt annat kommer jag inte på som jag kan ta med mej.

Jag ser att många okända bilar passerar idag så jag antar att änkan har fullt hus idag ändå. Ena dottern bor också granne så hon får säkert också mycket besök idag. Kanske jag kan vänta några dagar och gå till dem nästa vecka istället, mina tankar finns hos dem i alla fall.


Jag är ju väldigt seg så det är nog bättre att gå en annan dag....efter jag kommit på vilken kudde nacken vill vila på just nu så den slutar sega till mina dagar!


Jag försökte lapa lite D-vitamin på trappan just, så där mellan molnen, men inte gjorde det heller mej piggare...får nog kapitulera och inse att det här är en vilodag helt enkelt.

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards