Susy funderar vidare

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Susy - 8 mars 2011 16:42


I morse började jag dagen i sagornas värld, jag läste två sagor för två olika grupper av barn på ett dagis. Det har jag aldrig gjort förut, det var riktigt roligt och de gillade sagorna också :)

Sen träffade jag ännu en grupp barn och vi pratade om att spela teater, så nu ska vi skriva ihop en sagopjäs och öva in den :)


Annars var jag rätt trött i luvan idag för jag borde nog tillbringa lite mer tid i sagornas värld på nätterna...dvs sova och drömma i godan ro istället för att vakna lite nu och då som jag gör just nu. Men det ska väl bli bättre med det.


Åkte sen till jobbet och pysslade på med både det ena och det andra.

Åt god torsk till lunch och dagen till ära var det fastlagsbulle till efterrätt   

Trodde inte jag skulle äta nån sån idag eftersom jag inte tänkte åka via nån affär, men nu fixade skolan det åt mej då, tack för det :)


Tog en powernap när jag kom hem och steg upp när klockan pep fast jag väldigt gärna skulle sovit läääänge till och nu känner jag mej lite piggare i alla fall.

Hoppas ändå att jag kan sova hela natten i natt, behöver en natt i sagornas värld känner jag!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards