Susy funderar vidare

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Susy - 5 mars 2011 13:18


Igår efter jobbet var jag in till stan och gjorde en massa ärenden som lagt sig på hög och det var skönt att få dem gjorda.

Jag hoppas det tar ett tag innan jag måste in till stan igen, för lantis som jag är så tycker jag inte det är speciellt skoj att vara på stan mera. Mycket folk ivägen, trångt och dåligt med parkerningsplatser.

Jag jobbar ju även på landet så jag verkar helt ha vant mej av med att vistas i den stooooora staden   


Idag borde jag ha åkt in till stan och hört på en skönsjungande släkting, men det blev det inget av med   

Trött och slut är jag, den här veckan har tagit på rejält!

Speciellt den olycksaliga tisdagen, men tröttheten efter den har hängt med resten av veckan också.

La mej och läste tidningen och somnade förstås och sov i många timmar. Behövde nog det, men nu  har ju större delen av dagen gått förbi liksom.


Nu borde nån laga mat här, men nån har inte nån lust...så det blir en sen och snabblagad liten lunch så får jag försöka skrapa ihop lite matlagningsork till middagstid istället!


Hoppas jag hittar mer ork imorgon, för det finns mycket som borde göras!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards