Susy funderar vidare

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Susy - 13 februari 2011 15:59


Ja, jag vet ju redan att jag har goda grannar, men sen påminner de mej ibland om det på flera olika sätt.


Idag släpade jag och min förkylning oss ut för att skotta snö vid garaget så jag kommer ut med bilen imorgon när jag ska på jobb.

När jag var klar så såg jag att en av mina grannar kom gående på vägen, jag var på väg in och hon ropade att jag skulle vänta.

Det gjorde jag, stod där och väntade, snuvig, hostande och med håret på ända.


När hon kom fram sa hon:  - Det är ju Alla Hjärtans Dag (fast hon sa nog vändagen) imorgon så jag tänkte du kunde få de här och räckte fram ett par fina hemstickade pulsvärmare :)

Jag blev så glad och så överraskad...och de är såååå fina :)


Hon sa att hon stickar hela tiden och därför börjat ge bort så hon inte får för mycket.

Jag passade på att fråga om hon stickar sockor. Det gör hon och jag fick beställa några par! Jag sa att det ju inte är måsta på, men om hon vill ha nåt att göra så behöver jag sådana och i det fallet kan jag faktiskt inte själv  ;)


Jag skulle bara behöva betala garnet, men det tycker jag låter lite väl billigt, får se hur det går med det när de är klara.

Men åh va jag är glad över mina goda grannar :)

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards