Susy funderar vidare

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Susy - 11 februari 2011 18:08


Insåg redan igår att det skulle hinna komma ner rejält med snö under natten, men tyckte ändå det var lite väl överdrivet när jag tittade ut i morse!

Min tidigare gång till huset syns inte mera   

Och inte såg jag röken av min plogare heller, alltså var min uppfartsväg helt oplogad när jag skulle iväg på jobb. Tyvärr hade han som plogar omfartsvägen (den jag delar med grannarna) vart dit...märkte jag när jag kom fram till min infart.

Han hade lämnat två vallar åt mej!!!

Den ena på ca en meter mitt framför min infart och den andra (och ännu lite högre) framför utfarten till "stora" vägen.

Hur tänkte han där liksom??

Det var bara att stanna bilen och hämta snöpuffen och börja puffa bort vallarna!

Snön fick jag bort så jag kom ut, men på köpet blev jag dyngsur av all snö och all energi for sin kos direkt! Var helt slut hela dagen på jobbet!

Dumma snö! Dumma snövallar! Dumma plogare!   


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards