Susy funderar vidare

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Susy - 4 februari 2011 16:53

Det är bland det första nån man inte träffat på länge frågar mej och jag misstänker att det är samma sak för er andra också.


Det känns mycket bra att ha ett bra svar att ge nu igen :)

Tidigare var det inte så skoj, blev oftast rätt svävande svar, fanns liksom inte nåt vettigare att säga än: Ja, jag vickar lite här och där...ibland...


Då precis i början när jag blev utan jobb så var det nån gammal kollega från landskapet som frågade vad jag gjorde nu för tiden.

Jag var trött och irriterad och svarade: Inte så mycket!

Det var faktiskt rätt befriande att svara så :)


Men nu kan jag med stolthet säga var jag jobbar :)

Efter vecka nummer två på jobbet kan jag säga att det fortfarande känns bra, nästan lite oroväckande bra :)

Men det är ändå skönt med helg...behöver vila hjärnan lite mellan varven!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards