Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Lite pirr

Av Susy - 23 januari 2011 06:27


Imorgon ska jag som tidigare skrivet börja jobba på ett nytt ställe.

Lite pirrigt känns det trots att jag gjort liknande saker tidigare.

Jag är nog lite ringrostig med pappersarbete efter att mest ha jobbat praktiskt det senaste året. Jag är säker på att det kommer tillbaks bara jag börjar, men lite spänt är det ändå.

Jag kommer även jobba ute bland kommuninvånarna och det känns jättebra. Jag hoppas jag kommer på kulturella aktiviteter de vill göra och att jag kan dra årligen återkommande projekt på ett bra sätt.


Få se om jag kan sova i natt, för ja, jag är ju lite pirrig som jag skrev ovan, men bara jag kommer dit och kommer igång så blir det nog bra och pirret släpper...jag är ju inte direkt den nervösa typen   


 
 
santha

santha

23 januari 2011 10:58

Säker på att det blir alla tiders :) Det låter verkligen som ett jobb som gjort för dig ju! Lite pirr är bara helt naturligt och bra tror jag :) Lycka till!

http://draksprak.blogspot.com

Susy

23 januari 2011 12:45

Tack, jag hoppas det blir jättebra, det känns bra, fast det pirrar :)

 
Ingen bild

ammie

23 januari 2011 18:47

Det blir nog jättebra! Själv tänker jag vara ledig imorgon. Lycka till!

Susy

24 januari 2011 16:14

Ja ja, låta mej vara ensam så där på första dagen bara ;)

 
Ingen bild

Bella

24 januari 2011 08:39

Åh, Grattis! Och lycka till!
Det kommer säkert att gå bra... och trivs du inte och det inte passar dig, så slutar inte jorden att snurra för det.

Susy

24 januari 2011 16:15

Tack, jag hoppas jag ska trivas bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Fredag 19 april 18:33

  Jag har varit sjuk, riktigt sjuk alltså. Jag började med magsjuka, jag spydde helt plötsligt en morgon och mådde fruktansvärt illa resten av dagen. Jag fortsatte detta i 2 dagar till!!! Jag åt en banan första dagen, andra dagen ett knäckebr...

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards