Susy funderar vidare

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Susy - 19 januari 2011 07:51


Igår fick jag bakslag på min förkylning igen :(

Så går det när man mår rätt ok en dag och tar i lite för mycket, åtminstone är det så när man har drabbats av förkylningen från hell!

Värst var illamåendet, kände att det inte var magsjuka utan hörde till förkylningen, men nog så jobbigt ändå.

Jag hade också väldigt ont i vänster arm, har haft vandrande värk i några dagar, den här förkylningen slutar aldrig komma med överraskningar!


Jag hade en hel del planer för dagen/kvällen och övervägde att ställa in dem, men tvingade mej iväg ändå.

Det var bra det, för det första stoppet var hos laserkvinnan och den behandlingen behövde jag verkligen.

Sen var det lite annat jag skulle åka på, fick be om ursäkt för min förkylning och trötthet och jag tror det godtogs.

Blev lite väl mycket rännande med tanke på hur jag mådde, men jag är glad att jag åkte och får nu se vad som händer framöver!

Den som lever får se!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards