Susy funderar vidare

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Susy - 8 januari 2011 18:21


...ser jag att många tar bort redan nu!

Varför det?

Det är ju inte Tjugonda Knut förrän nästa vecka....

Okej, jag förstår om man kastar ut barrande granar, men tar faktiskt folk bort annat pynt och julljusen från fönstren redan nu också??


Jag har inte julpyntat så mycket i år och julduken på köksbordet tog jag bort för ett tag sen, inte för att jag ville ta bort julen utan för att jag ledsnat på att rätta till den varje gång Hans hoppade upp på bordet och åkte kana på den.


Julkorten som suttit på kylskåpet rensade jag rejält bland igår och tog ner större delen av dem. Inte för att julen skulle bort därifrån heller, men varje gång Hans passerade kylskåpet rasade nåt ner med hjälp av hans viftande svans eller så knuffade jag själv ner nåt när jag skulle ha nåt från kylskåpet.


Men i mina fönster lyser ännu stjärnor i rött i alla fall...och julkylskåpsmagneterna får vara kvar tills Tjugonda Knut, men då ni, då ska julen ut!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards