Susy funderar vidare

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Susy - 31 december 2010 23:28

Ja, nu har vi lämnat 2010 efter oss och välkomnar nu 2011.

Jag hoppas det blir ett himla mycket bättre år för mej och för alla andra som inte haft ett riktigt lyckat 2010.


Det har vart en lugn dag här idag också, hämtar mej sakta från förkylningen, men segt är det.

Vackert väder var det idag, riktigt fint snöskottarväder, men inte för mej inte...får nog vänta lite till innan jag orkar med det.

Förresten så vräker det ner snö igen nu så jag lär ha och göra sen!


Jag brukar se på raketerna här runtom 12-slaget, men jag såg knappt nåt pga snön, det blekade lite och lät massor om raketerna, men jag såg egentligen inte en enda...så jag gick in!


Hans har sprungit ut och in sen halv 6 ungefär, det var antagligen då de första rakerterna eller större smällarna gick upp i rök...jag hörde inte den. Sen har han kommit in en stund...rusat ut vid nästa smäll...kommit in en stund osv.

Han sprang ut just före 12-slaget nu, tror det var ca 5 i som första smällen kom då och han lär inte komma in igen förrän det tystnar helt igen.

Jag har försökt säga att det låter mindre inne och de kommer inte så nära, men det hjälper inte alls det :(


I alla fall: Gott Nytt År på er där ute!  

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards