Susy funderar vidare

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Susy - 29 december 2010 13:25

Idag hade jag ett måste, jag måste få iväg en grej på posten.

Det skulle nog vart sin sak att åka iväg och göra det trots förkylningen, men att skotta fram bilen ur garaget skulle inte ha gått!

Detta insåg jag redan igår när jag hämtade posten, behövs inte mycket ansträngning för att däcka mej totalt just nu :(


Kände lite panik, vem skulle jag be om skottning av?

Eller vem skulle jag be att skjutsa mej för att posta mitt brev?

Eller vem skulle jag be att posta brevet åt mej?

Inga alternativ kändes bra...kan själv ju!


Plötsligt kom jag på att vi lever i teknikens värld och frågade via mail om det jag behövde skicka gick att skicka via mail. Det gick det :)

Så tack vare teknikens under har det jag måste få iväg åkt iväg via mail och snön får ligga kvar ännu några dar.


Fast dagens tidning ligger ännu i lådan...kanske jag ska ta och läsa den via datorn idag....

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards