Susy funderar vidare

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Susy - 28 december 2010 06:55

Hostan som dök upp när jag hämtade ved och trodde jag skulle dö har inte lämnat mig :(

Den har blivit värre och gårdagen gick mest ut på att hosta och det fortsatte även under natten :(

När det är tyst i natten så hör jag  mina luftrör, de låter massor just nu. Det gnisslar, knarrar, viskar, visslar osv. En hel orkester låter det som emellanåt, avbruten av hostattackerna!

Det har vart en tung natt med fruktansvärt mycket host och lite sömn. Jag gav upp för några timmar sen och steg upp, men inte mår jag ju bättre för det inte :(


Jag har ärenden som måste göras, men inser att idag klarar jag inte av att skotta snö som måste göras innan jag kan köra ut med bilen så det får bli imorgon, men då måste det gå!

Ska övningsgå efter posten när den dyker upp lite senare, både dagens och gårdagens för igår orkade jag inte alls ut :(


Nåja, jag har klarat mej länge utan att bli sjuk när alla andra varit det, senast jag var riktigt förkyld var nångång i våras.

Jag har visserligen haft nåt virus i kroppen som inte riktigt kommit ut, men jag hoppas jag blir av med det också nu!


Lyder mina egna råd nu då: VVV = Värme, Vila, Vätska


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards