Susy funderar vidare

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Susy - 19 december 2010 12:46

Vaknade på tok för tidigt i morse och kunde inte somna om.

Var sen uppe några timmar innan jag kände att jag måste sova lite till.

Jag kunde lika gärna ha sovit vidare, för det är en mycket seg dag idag...

Kan bero på att det vräker ner snö igen och jag tycker liksom det räcker nu!


Igår fick jag tomtebesök   från en arbetsplats jag vickade på under sommaren, va glad jag blev   Det var totalt oväntat!

Hans blev inte glad, han rusade ut och var ute i flera timmar efteråt och det hör inte till vanligheterna när det är vinter och snö!


Idag kom grannen gående med sina taxar på väg upp till skogen (undrar hur de klarar av att gå i all snö där?!?) och Hans rusade ut i flygande fläng.

Han kom in efter en stund igen, men verkar undra om det tänker komma nån till och "störa" vår frid här   Han tittar ut hela tiden med en skärrad uppsyn.


Ja, om ni inte vet det redan så är min katt en väldigt folkskygg katt och speciellt "hemska" är karlar (lik sin mor, men mycket sötare).

Tror inte vi får fler besök, men vad hjälper det vad jag säger...och imorgon är nog grävarna tillbaks också!

Det är tungt att vara katt   

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards