Susy funderar vidare

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Susy - 9 december 2010 21:57

Idag körde jag igång med de sista julkorten!

Jag hade redan gjort en stor del tidigare, men hade slut på kuvert och inga frimärken så det var en del kvar att texta, kuvertera och adressera.

Jag började när Hans låg i soffan och sov, hann väl en par kort så dök han upp...ivrig och intresserad (eller om det var hungrig han var).

Efter en stund gick han ut, sen åt han lite...och tillbaks till soffan.


Direkt kastade jag mej över resten av korten och med några korta avbrott i form av katt-a-strofer så blev jag faktiskt klar tillsist :)

Nu ska det bara på lådan till så är det klart för i år :) 

Nä, nu är det dags för sängen, tröttis!

 

Av Susy - 9 december 2010 08:36

Det känns fel att blogga här, inte alls hemma.

Det är lätt att skriva här och bloggen funkar bättre än ÅT:s, men det känns inte helt bra ändå...   


Började projektet blocka-kopiera-klistra in på gamla bloggen igår.

Ledsnade rätt fort och funderar på om jag nånsin kommer läsa det jag skrivit igen.

Eller ha nån annan användning för det?

En bloggbok?

Vem skulle läsa den då?


Nä, nu ska vi inte vara depp (fast Johnny Depp är ju aldrig fel   )!

Livet består av förändringar, bara att vänja sig och gilla läget...eller nåt!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards