Susy funderar vidare

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Susy - 3 december 2010 09:30

 3.12.2010 09:33:07


Igår sparkade jag igång julkortstillverkningen och när jag en gång kom igång var det som vanligt jätteskoj (annars skulle jag ju inte göra det varje år).

Däremot inträffade det oförutsedda och ofrivilliga pauser i tillverkandet.

En viss katt tyckte att det var jätteskoj att leka med band, snören, skräp, mina fingrar och vad han nu hittade på bordet :o(

Passade på att fortsätta sen när han gick ut en sväng (när katten är borta….).


Vet inte riktigt om jag gjort det väldigt enkelt för mej själv i år eller vad det var, men jag är redan klar med korten!!!

Eller inte helt klar, de ska textas ännu, men klippandet och klistrandet är gjort.

Jag textar när jag adresserar korten, så blir det liksom personligare skrivet till alla :)

Fast jag har glömt köpa kuvert, har lite, men behöver fler eller kanske jag ska tillverka kuvert också…funderar på saken!

Frimärken (måste också köpas) på och sen på lådan så är det klart för i år och sen hoppas jag de glädjer sina mottagare en liten stund i alla fall :)

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards